سیلام سیلام
خوبید؟
چه خفلا؟
یادتونه گفتم دارم رمان اشرافی شیطون بلا رو میخونم؟
خوب خوندم تموم شد
کل کل هاش خیلی قشنگ بودن
ولی موضوعش زیاااااد قشنگ نبود ولی بد هم نبود
الان یه رمان جدید دانلود کردم به اسم (بادیگارد)
هنوز کامل نخوندم که بگم قشنگه یا نه
وقتی خوندم تموم شد حتما بهتون میگم خوب بود یا بد
عاششششششششششقتونم
بووس بووس
دخترونه ...
ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: معرفی رمان,معرفی رمان های ارباب رعیتی,معرفی رمان عاشقانه, نویسنده: بازدید: 240