سلامفردا صبح ساعت 7باید پاشم برم مدرسه:((((((
از هرچی امتحان و درس و مشقه بدم میاد
ولی با این که بدم میاد خیییییییلی هم
اهمیت میدم به درسم
معدل پارسالم شد 19/76
(همه معدل های پارسالتون روبگید)
انشالله امسال بهتر هم میشم
برای همه آرزوی موفقیت میکنم
فعلا......بوس بوس
دخترونه ...ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: مدرسه, نویسنده: بازدید: 179