مدرسه:(((

خرید بک لینک
سلام

فردا صبح ساعت 7باید پاشم برم مدرسه:((((((

از هرچی امتحان و درس و مشقه بدم میاد

ولی با این که بدم میاد خیییییییلی هم

اهمیت میدم به درسم

معدل پارسالم شد 19/76

(همه معدل های پارسالتون روبگید)

انشالله امسال بهتر هم میشم

برای همه آرزوی موفقیت میکنم

فعلا......بوس بوس

دخترونه ...

ما را در سایت دخترونه دنبال می‌کنید

برچسب: مدرسه, نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: جمعه 31 شهريور 1396 ساعت: 19:35

صفحه بندی