------- رو بيشتر از همه دوست دارم
زندگي بدون ------ نميشه.
من اگه يه روز ------- نخورم ميميرم.
من حيوون -------- رو بيشتر از همه دوست دارم.
من الان حيوون ------ يا شايد هم بيشتر حيوون دارم.
من آدم -------- هستم.
جواب را داخل نظرات بدین لطفا
ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: سؤال رياضي, نویسنده: بازدید: 113