خدا عقل بده

خرید بک لینک

یکی این پستو گذاشته:کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع

میشه ...بعد یهو ولش کنین!


اینترنت با فشارمیاد تو مودمتون حالشو می برید


تذکر : سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه ,بترکه

کف اتاقتون اینترنتی شه!!!!!!!!!


بعد یه احمقی هم این کامنتو زیرش نوشته:


اینترنت من خیلی سرعتش کمه من 15 دقیقست کابلو خم کردم ولی

اینترنتم هنوز جم نشده,حالا چیکارش کنم؟


من :O!!!


کابل مودم :|


اینترنت :|


سرعت :|


ملت :))))


کسی که کامنتو گذاشته :-؟

دخترونه ...

ما را در سایت دخترونه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 4:16

صفحه بندی