یکی این پستو گذاشته:کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع
میشه ...بعد یهو ولش کنین!
اینترنت با فشارمیاد تو مودمتون حالشو می برید
تذکر : سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه ,بترکه
کف اتاقتون اینترنتی شه!!!!!!!!!
بعد یه احمقی هم این کامنتو زیرش نوشته:
اینترنت من خیلی سرعتش کمه من 15 دقیقست کابلو خم کردم ولی
اینترنتم هنوز جم نشده,حالا چیکارش کنم؟
من :O!!!
کابل مودم :|
اینترنت :|
سرعت :|
ملت :))))
کسی که کامنتو گذاشته :-؟
![]()
ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140