سلام دخیا
دسسسسسسسسسسس
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
هوووووووووووووووووووووووووووووووووورا
دخیا یه جیغ بنفش بکشید تا بگم چه خبره که انقدر خوشحالم...![]()
تولدمههههههههههههههههههههههههههه
جیییییییییییییغ
جاتون خالی امروز خیلی به من خوش گذشت آرایشگاه رفتم برای
آرایشم
و درست کردن موهام....
دوستام اومدن خونمون...
کلی کادوهای خوب گرفتم دست همشون درد نکنه
هنوز هم دوستام پیشمن و باهم داریم این مطلبو میزاریم
خلاصه خیلی خوش گذشت





![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1346