♡من یک دخترم♡
باتمام احساساته دخترانه؛؛
زیبایی را دوست دارم
شیطنت را دوست دارم
باتو زیر باران دویدن ورقصیدن را دوست دارم
نوازش را دوست دارم و…
اما….
خدایم را..ایمانم را..غرور و آبرویم را…
خیییلی بیشتراز اینها دوست دارم..

ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140