xa0...
سلام صبح عالی پرتقالی دخملا خوبین؟ امروز میخوام چند تا عکس از ناخن های خودم بزارم امید وارمxa0 خوشتون بیاد xa0 xa0...
xa0 شکل ناخنت کدوم شماره؟ xa0ناخن من پنجمی...