
سلامفردا صبح ساعت 7باید پاشم برم مدرسه:(((((( از هرچی امتحان و درس و مشقه بدم میاد ولی با این که بدم میاد خیییییییلیxa0 هم اهمیت میدم به درسم معدل پارسالم شد 19/76 (همه معدل های پارسالتون روبگید) انشالله امسال بهتر هم میشم برای همه آرزوی موفقیت میکنم فعلا......بوس بوس ...
ادامه مطلب