
ما خوشگلا... اعصاب: نداریمممم لجباز: بله هستیییممم غرور: داریم تا دلت بخواد اعتماد بنفس: زیااااااد سرسخت:وحشتنااااااک خونگرم: شدیدا مهربون: بسیاااااااااااار زیبا: اوووووووووووووووووووووووووف به خوشگل بودنمون افتخار می کنیم بعلللللللله (((((خوشگلا کپی کنید))))) منم به جون خودم مجبور شدم کپی کنم!!!!!!!! آدمو به چه کارایی وا میدارن...
ادامه مطلب