
امروز چهلم آقاجونم بود........ آقاجون..... چهل روزه که پیشم نیستی و من هنوز باور نکردم که دیگه پیشم نیستی.... دیگه نمیخندی...... دیگه بهم زنگ نمیزنی....... دیگهxa0اخم نمیکنی....... دیگه.... دیگه.... دیگه..... دلم برات خیییلی تنگ شده آقاجونم.... فاتحه مع صلوات ...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب