شرمنده تا چهلم بابا بزرگم مطلبی نمیزارم xa0 ولی جواب نظراتونو میدم...
توجه توجه xa0 سوالی در مطلب اول وبلاگ گزاشتم تغییر کرد لطفا جواب xa0 بدین...